درباره ماهر صنعت

برخی از مشتریان ما

گروه تولیدی ماهر صنعت از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه تولیدانواع اتاقبار کامیون و کامیونت شروع به کار نمودو اكنون پس از گذشت ۱۵سال فعالیت مستمر به عنوان تخصصی ترین تولید كننده انواع اتاقبار کامیون،كاربری های خاص مخصوص راهداری کل کشور اتاقهای باری کمپرسی اتاق مسقف چادری مسقف فلزی و غیره در کل ایران شناخته می شود.
این مجموعه با پیشرفته ترین دستگاههای روز دنیا برای خمکاری ورق و برشکاری استفاده کرده و برای ایجاد جلب رضایت مشتری تمام محصولات این شرکت ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارد
هدف ما در گروه تولیدی ماهر صنعت  این است كه در((كار خود بهترین باشیم))و این امر راه گشای ما درطراحی و تولید محصولاتی متمایز از جمله با كیفیت ترین و امن ترین اتاقهای  حمل بار، اتاقهای کمپرسی و طرح های خاص به سفارش مشتری باشد .

سه اصل مهم که در این مجموعه رعایت میشود

مشتری مداری :

ما خود را متعهد به تکمیل همه پروژه در جدول زمانی تنظیم شده با مشتریان خود میدانیم . همچنین با استفاده از بهترین تکنولوژی وابزار برای مشتری اطمینان میدهیم که محصول ابتیاعی فراتر از آنچه انتطار داشته اند را دریافت خواهند نمود.

 صادق و قابل اعتماد:

برای ما صداقت تنها سیاست است و  در تلاش برای تکمیل تمام پروژه ها با صداقت هستیم  نه فقط با مشتریان خود،بلکه با تامین کننده و پیمانکاران نیز صادق هستیم.

 کیفیت محصول:

در حال حاضر بهترین کیفیت محصول در تولیدات ماست. با بهترین نیروهای کار آمد و با تجربه و ما اطمینان میدهیم که تمام پروژه ها با استفاده از مواد با کیفیت به  مشتریان ارایه می شود.

راههای ارتباط با ادمین شرکت ماهر صنعت فولاد

mahersanaat@gmail.com

تلگرام mahersanaat@

اینستاگرام

mahersanaat

شماره تماس ۰۹۱۲۰۴۱۷۵۹۱